Min blogg, mina saker, mina ord & mina inlägg!

Hej & hopp!

Tänker börja med att skriva att mitt senaste inlägg var ganska tråkigt.
Men hade ingen lust att skriva då, det blev så mycket annat att tänka på efter vi träffat Bamse.
Så nu tar jag nya tag & taggar inför detta inlägg istället :) !


17/10-2011
Måndag

Melvin var ganska knölig under natten, så jag sov inte så jätte bra!
Vi låg och myste bra länge i sängen innan vi klev upp, skönt!
Sen gick vi upp, åt lite mat och donade.
Under eftermiddagen åkte jag & Melvin hem till Linda.
Thomas & Zandra var också där, trevligt.
Dessutom tycker jag att Zandra var skit snygg i håret, sjukt snygg färg :) !
Hur som helst fikade vi, sedan fick jag gå igenom massa barnkläder som jag fick av Linda!
Tackar så mycket för det ! :)
Klockan blev ganska mycket innan vi kom hem, men väl hemma så diskade jag, hängde tvätt & plockade lite.
Sedan blev det bara massa mys framför tvn & sen kom Älsklingen hem från jobbet vid ca. 00.00 ..
Då gick vi upp och la oss! :)

18/10-2011
Tisdag

Melvin sov jätte bra i natt, vaknade ganska tidigt & ville ha mat :)
Låg kvar i sängen ganska länge idag med.
Melvin sov, åt, sov & åt lite till och från hela förmiddagen!
På eftermiddagen åkte vi till Mockfjärd och hälsade på Lena & Lars.
Anders var där också, dom skulle äta tacos! :)
Sedan fikade vi & bara umgicks.
Dock berättade Lena en "skräckupplevelse", riktigt otäckt.
Så imorgon ska jag dit igen & göra henne sällskap så slipper hon vara själv!
Vet dock inte när jag åker, men blir nog ganska tidigt skulle jag tro!
Men mer om det skriver jag imorgon..
Nu sitter jag här & skriver, Melvin ligger i vagnen och kikar, ska strax ta och ge honom lite mat tänkte jag! :)
Sedan blir det sängen för oss om vi ska orka upp i tid imorgon! :)


- EmilMelvinBerglund
(`v´)

- Har tyvärr inte kunnat ta några kort från varken idag eller gårdagen, eftersom att jag inte kom ihåg att ta med kameran =/ , men lovar att ha den med mig imorgon! :)

Skulle ju ha hälsat på mamma, pappa & lillebror imorgon också!
Dom har varit i Kenya sen den 10:de och skulle ha kommit hem imorgon!
Men dom ringde för en stund sen & dom kommer inte hem som planerat.
Dom skulle ha kommit hem tidigt imorgon bitti, men det var massa krångel med flyget.
Så dom blir kvar på ett annat hotell nu under natten, sedan visar det väl sig imorgon när dom får åka hem! :)
Fast det var väl inte ovanligt att det krånglar med flyg, förseningar eller så.
Är ganska van vid att det brukar bli så, suck!

Vet faktist inte vad jag ska skriva om mer idag ?
Eller jo kanske, ska gnälla lite tänkte jag!
Jag tycker det är så tråkigt när folk "tar" saker från min blogg och använder i sina.
Min blogg, mina saker, mina ord & mina inlägg!
Fast har man inga egna idéer så kanske man måste sno andras?
Inte vet jag..
Egentligen är det inget som stör mig så, men tycker som sagt att det är lite tråkigt!
Jag menar, då blir ju inte min blogg personlig på det sättet, eftersom att det då finns fler bloggar som liknar denna! Aja, nu har jag gnällt lite på det & ärligt talat känns det inte ett dugg bättre! haha..

Nej nu tänker jag faktist inte skriva mer idag.
Får göra ett långt inlägg imorgon istället.
Nu ska jag ge lillen mat & mysa med honom!

PS.
I ett tidigare inlägg lovade jag att skriva om min graviditet och förlossningen!
Tänkte bara tala om att jag har börjat skriva, men är långt ifrån klar.
Tar det lite då & då när det finns tid.
Så jag har ingen aning om när jag skrivit klart, men lugn det kommer ! :)

Tack och Adjö för idag!

/ LouiseHelenBerglund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0