Saknad & Söndag

Jaha och ännu en dag har gått!
Tycker dagarna bara rusar iväg & det känns overkligt att våran underbara son är 1 hel månad idag :)



- EmilMelvinBerglund (`v´)

Annars idag ? Jo vi vaknade ca 04.00 i morse då Melvin var hungrig.
Gav honom mat och försökte få honom somna om, men han var ganska knölig och somnade inte förens ca 07.00.
Sov ett tag till, sedan gick vi upp och drack en kopp kaffe & kikade tv en stund :)
Senare kom Cissi och hälsade på, hon hade hämtat sin hund i Björbo! :)
Vi tog en kopp tee/kaffe och umgicks lite..

Sedan åkte Melvin,Per & jag till siljansnäs för att hälsa på Bamse.
Var super kul att se honom, var dock väldigt jobbigt när han slängde sig upp i min famn och slickade mig i hela ansiktet.
Jag saknar honom så mycket hela tiden & ännu mer nu.
När vi skulle åka hem försökte han följa med oss till bilen "/ usch och fy!
Var så jobbigt att se honom bara stå där och titta på oss när vi åkte iväg.
Vill bara ha honom här hemma. Saknaden är så enorm att det gör ont.

Men väl påväg hem stannade vi i Insjön hos Cissi & Fredrik.
Tyckte det var lika bra att stanna så Melvin fick lite mat :)
Och inte nog med det, fika fick vi också, mums så gott!

Men nu är vi hemma igen.
Har ätit lite mat för en stund sedan och nu blir det kvällsmys med hela familjen!


- EmilMelvinBerglund & Per Hemming (`v´)


- EmilMelvinBerglund & Per Hemming (`v´)

/ LouiseHelenBerglund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0