Tre dagar i ett inlägg nu igen

Hej hopp ännu en gång! :)

Och tusan vilka dåliga uppdateringar jag gör, jag som skulle skriva varje dag! =/ hinner ju inte!
Men samtidigt kanske det är roligt att läsa inläggen om dom är lite längre istället ? :)

19/10-2011
Onsdag

Melvin sov jätte bra den natten & jag vaknade jätte tidigt på morgonen! :)
Jag gick ner och fixade med hundarna, kokade kaffe, plockade ur diskmaskinen och donade lite medans pojkarna fortfarande sov!
Det var jätte skönt att få liten "egen" tid & bara ta det lungt.
Efter det gick jag upp och skulle väcka dem, men då hade dom vaknat och kikade på tv! :)
Så jag tog med Melvin ner, klädde honom och gav honom mat! :)
Efter det åkte jag & Melvin hem till Lena, Lars & Tilde.
Lars jobbade dock så jag skulle hålla Lena lite sällskap under dagen!


Lena & Tilde
(`v´)


Tilde (`v´)


Melvin & Tilde
(`v´)

Hur som helst fikade vi & bara umgicks hela dagen!
Var super trevligt & måste väl göras om snart igen tycker jag! :)
Dessutom fick Melvin paket av Ingrid (Lenas syster).
Fick massa söta sockor som hon gjort, mysigt!
Super tack för det! :)

- På eftermiddagen skulle jag & Melvin åka hem, tråkigt att åka när man har så skoj!
Men vi fick lov åka hem & göra eld :)
När vi varit hemma en stund frågade Linda om jag ville komma ner en stund.
Klockan var ganska mycket, så jag väntade på att Per kom hem från jobbet så jag slapp krångla med Melvin så sent.
Så innan Per kom matade jag Melvin så han skulle vara nöjd under tiden jag var borta!
Sedan åkte jag ner och drack en kopp kaffe med Linda,Thomas & lilla Diva :) hihi.
Var inte kvar så jätte länge, men trevligt var det!
När jag kom hem sov Melvin som en stock och Per satt framför tvn, så vi gick upp och skulle sova direkt jag kom hem..
Jag la ner Melvin i sin säng och precis när jag ska lägga mig vaknar lillen :)
Så vi var uppe till klockan var ca 04.15 innan han ville sova igen!

20/10-2011
Torsdag

- Tröttare än någonsin :) haha!
Vaknade ca 09.00 av att någon var hungrig, så gav Melvin lite mat & sedan somnade vi faktist om igen!
Skönt!
Vaknade lite senare av att farmor ringde och skulle komma hit :)
Så vi gick upp, kokade kaffe & plockade lite innan hon kom.
Vi fikade lite när hon kom & självklart ville hon mysa med Melvin också :)


- Gammel farmor & Melvin
(`v´)

När farmor hade åkt hem sen så försökte jag få Melvin att sova lite middag!
Men han ville ju inte sova ;)
Så han fick vara vaken och jag började städa! :)
När jag nästan hade städat klart fick jag besök av Cissi! :)
Hon stannade här hela kvällen, till natten ska jag väl kanske säga ;)
Vi hade ju fullt upp hela kvällen att kolla på polisbilarna som stoppade en bil bortanför här..
Nyfiken som man är =/ hihi.
Och sen tänkte vi åka ner med kaffe,kakor och smörgås åt poliserna vid centrum, men då hade dom redan åkt.
Men vafan, tanken som räknas ju :) haha!
Sen kom Per hem efter tolv någon gång, men jag tror Cissi åkte vid halv 1 någon gång!
Melvin vaknade strax efter det och ville ha mat, så jag gav honom & det slutade med att vi somnade halv 05.30!

Smyg reklam; haha!
http://elofsondalmans.blogspot.com/

21/10-2011
Fredag

Vaknade ungefär 09.30 & var helt död, usch vad trött jag var!
Men det var bara att kliva upp och ge sötnosen lite mat :)
La mig faktist en stund sen igen, var behövligt.
Per hade lagat mat tills jag kom ner sen, så vi käkade lite & sen for han till jobbet.
Just nu sitter jag här och skriver med en stor kopp kaffe i handen, mums!
Melvin sover faktist lite middag, så jag tänkte försöka passa på att diska lite snart! :)
Senare vet jag inte vad vi ska hitta på, känns som att det inte finns någonting att göra idag!
Men vi får la se :)

Mamma, pappa & lillebror kom hem från Kenya igår, något försent :D haha!
Men jag hade tänkt hälsa på dem, men mamma jobbade tydligen kväll.
Så vi får ta det imorgon istället, måste ändå in till Borlänge och fixa med lite saker då.
Antar att vi åker ganska tidigt, skönt att få det gjort innan allt folk väller in.
Ärlig talat så gillar jag inte Borlänge, speciellt inte kupolen..
Bara massa folk överallt som trängs och ja, usch!

Nej nu måste jag diska innan den lilla vaknar.
Kanske skriver en rad i kväll om jag hinner, annars får jag göra det såfort tid finns! :)

/ LouiseHelenBerglund.


Kommentarer
Postat av: madelene

Hej Helen!

Stort grattis till din finfina prins! Har försökt smsat dig men har nog fel nr.. Vore kul att ses någongång framöver:) Vill snusa lite bebis, och träffa dig. Min Alice blir 9 månader nu i veckan, Louise är jättestor och världens busunge! <3

2011-11-02 @ 14:57:58
URL: http://madelenekalsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0