videoklipp och lite smått & gott

Idag är det torsdag och jag har sovit som en kratta i natt.
Har haft sammandragningar/förvärkar hela natten & det gjorde så himla ont.
Som tur är har det släppt nu och känner ingenting längre :)

Idag har iallafall jag och Melvin haft en lugn och skön dag.
Bara myst och gosat, krypit lite och som sagt tagit det ganska lungt.


- EmilMelvinBerglund (`v´)


Lägger upp ett filmklipp också, för första gången! :)
Mammas och pappas prins studerar tvdosan och tycker den är jätte kul :)


- EmilMelvinBerglund (`v´)


Annars idag har jag passat på att börja måla dörrarna uppe, lovade ju att lägga upp bild.
Men jag gör det när allt är klart istället, mycket roligare och bättre att ha allt i samma inlägg ist! :)
Efter jag hade målat kom Lotta hit och hälsade på, trevligt med sällskap :)
Mona kom också förbi en snabbis när hon passerade på hemvägen, och för er som inte vet är det Melvins gudmor!
Vi drack iallafall lite kaffe och pratade allihopa, sedan när dom åkte hem målade jag ytterligare lite till uppe.
Nu ligger jag här och skriver, vet egentligen inte vad jag ska skriva mer idag.
Så bara för att ha något att publicera så lägger jag upp lite kort på Melvin! :)



- EmilMelvinBerglund (`v´)


- EmilMelvinBerglund (`v´)


- EmilMelvinBerglund (`v´)

Mammas pojke, full i bus är han allt :)
Hittade även lite kort från när han är pytteliten, så himla söt.
Blir tårögd när jag ser tillbaka på alla korten och inser hur liten han verkligen har varit & hur liten han aldrig mer kommer bli :/ Tänk om tiden kunde gå lite saktare ibland? :)


- EmilMelvinBerglund (`v´)


- EmilMelvinBerglund (`v´)


- EmilMelvinBerglund (`v´)

Det var lite kort på mammas och pappas prins :)

Nu måste jag faktist sluta skriva för idag, ska ringa upp min mamma som precis ringde! :)
Sen måste jag tvätta en hund som i vanliga fall är vit, men som just nu är brun och extremt lortig.
Men tänkte uppdatera någontig imorgon när jag hinner! :)

/ LouiseHelenBerglund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0