onsdag idag

Och ännu en dag är här :) !

Melvin sov ganska länge idag, vilket var skönt.
Och nu på morgonen har vi busat en massa och haft lite morgonmys!
Nu har han precis somnat en stund i vagnen, så jag passar på att skriva några rader :)


- EmilMelvinBerglund (`v´)

Tänkte lägga upp en till magbild nu, fast utan tröja.
Tycker dock inte om att göra det eftersom jag har så mycket bristningar och jag verkligen hatar dom!
Men jag försöker tänka på det underbara jag fått och att bristningarna är så mkt värt det egentligen :)
Så nu trotsar jag mig själv och slänger upp ett kort!


- Bebis vecka 22+0 (`v´)

Idag tänker jag iallafall måla texterna uppe på dörrarna, ska börja iallafall.
Lär ju ta sin tid, men vill bara få klart nu!
Och sedan ska jag plocka lite här hemma och städa av! :)
Sen lovar jag att lägga upp bilder på dörrarna ikväll i ett annat inlägg!

Nu ska jag göra någon nytta medans prinsen sover.

/ LouiseHelenBerglund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0