vecka 23 och barnmorska

Ja som rubriken lyder.
Jag är alltså redan i vecka 23 och har även varit till världens bästa barnmorska idag!


- Bebis vecka 22+0 (`v´)

Tycker inte att det har hänt speciellt mycket med magen sen sist.
Men det kommer väl.
Är super glad att jag bara gått upp 2kg än så länge, med Melvin hade jag gått upp 7 kilon i samma vecka.
Och jag hoppas verkligen inte att jag kommer gå upp lika mycket denna gång, för hur det än är så ska det ju bort sen :)
Men allting gick bra hos barnmorskan idag, hjärtljuden låg på 152 och det var full rulle när vi lyssnade.
Barnmorskan fick en spark mitt i handen också, hihi.
Dock var mitt järn lite lågt, men eftersom jag inte kan äta järntabletter så får jag hitta annat med järn i.
Det gjorde jag visserligen med Melvin också, så det ska nog inte bli några problem.
Och nu är det ju snart sommar, då kan jag ju äta jordgubbar i massor.
JAG ÄLSKAR JU JORDGUBBAR :) !
Hur som helst längtar jag tok mycket efter bebisen nu, men det står inte på förens h*n är här :)


- EmilMelvinBerglund (`v´)

Prinsen har även varit till BVC idag då han har fått exem.
Men det var bara att fortsätta smörja med kortison salvan och mjukgörande tills det blir bättre!
Kommer dock finnas kvar, men vi hoppas att det växer bort.
Tycker synd om honom när han har fulla magen och ryggen "/

Annars mår han kanon bra.
Igår provade han även att gå själv, vilket inte lyckades så bra.
Men han kom iallafall tre steg innan han ramlade på rumpan!
Mammas gofis :)
Han har dock väldigt bråttom med allting och jag tycker han ska ta det lite mer lungt.
Men han tycker väl att han måste skynda på nu om han ska bli storebror! :)


- EmilMelvinBerglund (`v´)

Nu ska vi iallafall inte inte på fler besök förens 21 maj.
Då ska Melvin på BVC besök igen & jag själv ska till MVC.
Men som sagt står det väl inte på, för tiden går ju så fort.
Kan knappt förstå att Melvin redan är sju månader :O
Tycker det var nyss han kom till världen <3




Annars håller vi på för fullt här hemma.
Ska måla och snygga till dörrar uppe nu, spackla klart och tapetsera.
Efter det kommer ju panelen upp.
Måste komma ihåg att lägga in kort sen, men har inte tagit några än.
Kanske kan göra det tills nästa inlägg eller bara hallen är klar :)

Nu ska jag faktist inte sitta här och ödsla massa dyrbar tid.
För nu tänker jag gå och mysa ner mig i soffan med min underbara sambo.
KÄRLEK!

/ LouiseHelenBerglund.

Kommentarer
Postat av: kristin olofsson

Melvin, vilken solstråle!! :D



Åh så fin klänning du hade, avis :o

Kaffe någon mer dag?

2012-04-24 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0