beautiful day

Som meningen lyder, så himla fint väder det har varit idag.
Vårkänslorna kom nästan fram, underbart.
Nu blåser det hur mycket som helst och är inte alls lika trevligt, men vad gör det ?
Det är ju natten iallafall :)

Melvin är inte alls som han ska, bara gnäller och är ledsen hela tiden.
Jobbigt när man inget kan göra.
Men imorgon ska jag ringa BVC och fråga efter en tid för vägning.
Han ska egentligen inte dit förens han är 6 månader, men eftersom att han kräks så mycket så vill jag hålla koll på vikten endå :)
Sen har jag lite annat jag ska ta upp när jag ändå är där isåfall :)
Annars är allting okej med lillkillen, han utvecklas mer och mer för varje dag!
Han är så himla duktig och envis, våran lilla prins! :)


EmilMelvinBerglund (`v´)



EmilMelvinBerglund (`v´)

Och från det ena till det andra.
Jag kan verkligen säga att det märks att jag är gravid.
Mår så fruktansvärt illa hela tiden och är så trött nu igen.
Det känns redan på, men förhoppninsvis försvinner det med tiden :)
Och jag hoppas verkligen att denna graviditet går som jag vill & jag längtar redan :) hihi..

Och nu när jag ändå är igång att skriva kan jag lika gärna häva ur mig detta.
Jag är så jävla trött på folk som bara gnäller, som alltid ska vara bättre än alla andra.
Fan, lägg av! Vuxna människor, vad e de ? Ibland undrar man ju! Åhh så arg jag blir.
Men jag tänker inte ödsla bort min tid på dem, jag har bättre och nyttigare saker att spendera min tid på.
Jag har en son som jag vill spendera allt med <3

/ LouiseHelenBerglund





Kommentarer
Postat av: Hedvall

Åh va stor melvin har blivit :) spännande att se om det blir en till pojke eller en flicka denna gång! Önskar dig lycka till med allting :) saknar dig min vän.

2012-01-12 @ 00:31:48
Postat av: Linnea

Åh han är så himla söt, längtar efter att få träffa er <3 och grattis till nästa lilla söting som är på gång! Du är så fantastisk

2012-01-12 @ 08:54:39
URL: http://hjarnspoken.blogspot.com/
Postat av: Linda

Lilla goding... :)

Den leksaken var riktigt rolig att tugga på... :)

<3

2012-01-12 @ 11:31:12
URL: http://antonoscarsmamma.bloggplatsen.se/
Postat av: Anett

Hej Helen!

Läste att Melvin har problem med sina kommande tänder!! Jag köpte p apoteket en tub som heter Afta med som du kan stryka på tandköttet. Så det bedövar lite. inget som är farligt alls men super bra. För då har han inte så ont utav att få sina tänder!! Kul att läsa din blogg!! Längtar tills vi kommer ner så vi får träffas igen!! Ha det så gott!! Och njut av din växande mage!! Krama om gofisen Melvin och hälsa Per!! Kramar i massor!!

2012-01-12 @ 13:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0