mange bjuder, han ger dig allt du vill ha

Åh så den har fastnat på min hjärna, dumma dumma musik!

Lilleman har precis somnat och jag håller på att städa för fullt här hemma :)
Har satt upp mina fina väggdekorationer som jag har fått av mormor, sedan har jag satt upp massa lyktor, guud vad mysigt det blir.
Nu är det bara gardinerna som ska upp & det ska mamma gå hjälpa mig med, dom ska sys och donas med först.
Och jag är så fruktansvärt kass på att sy, så jag har sån tur att mamma kan hjälpa mig :)
Skönt att julen är borta också, har tagit ner allting.
SKÖNT!
Bilder på vardagsrummet kommer sen när gardiner och allting är uppe!

Har iallafall fått en tid på BVC till Melvin nu.
Vi ska dit nästa torsdag och väga lillkillen :)
Sist han vägde sig var när vi var in till Falun och det är ju någon vecka sen, men då vägde han 6.150 gram! :)
VÅRAN STOOOORA KILLE :) , Så skönt att han växer och går upp i vikt som han ska, han följer kurvan perfekt!
Idag har han även fått smaka morotspuré för första gången & han gillade det :) Dock blev han jätte arg när han inte fick smaka mer, hihi gullunge <3
Själv har jag fått en tid hos MVC den 15 februari och det är ju inte långt kvar, så fort tiden går! spännande!
Men som sagt, det kan ju hända mycket under dom veckorna, men det hoppas vi inte att det gör! :)


EmilMelvinBerglund (`v´)


EmilMelvinBerglund (`v´)

Annars förutom det så längtar jag till imorgon, äntligen ska jag få fixa till mitt hår.
Det ska bli så skönt att få något nytt.
Men har fortfarande inte bestämmt mig för färg eller så, men vafan det visar sig hur det blir! :)

Nej nu har jag inte tid att skriva så mycket mer, måste faktist fortsätta städa innan prinsen vaknar!

/ LouiseHelenBerglund

Kommentarer
Postat av: Ninni

Så grymt söt han är! :)

2012-01-12 @ 18:00:23
URL: http://joosefines.blogspot.com
Postat av: Sassa

Gud va söt han va på översta bilden, självklart på den andra också.. Men den översta var verkligen kanon söt :)



Kram <3

2012-01-12 @ 18:14:18
URL: http://wildesmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0