blandat inlägg ? mjo tack!

Hej & hopp :)

Denna dagen har varit helt okej.
Var väldigt trött i morse när jag vaknade, men tog mig upp iallafall.
Plockade och donade lite, sedan kom Elin hit och hälsade på! :)
Så kul, var på tok för länge sen nu & det måste vi ju faktist ändra på..
Vi fikade lite, sedan följde jag med henne ner till Carro för lite hårfärgning.
Elin blev skit snygg i håret :) Och även jag fick en tid för klippning och färgning.
Ska dit på Fredag, men har sån beslutsångest..
Vet inte om jag ska ha det rött med lite svart i eller om jag ska ha det ljusbrunt med slingor?
Vad tycker ni ? HJÄLP TACK!

Annars, Melvin har inte sovit någonting idag.
Lilleman håller på att få tänder, så jobbigt för honom!
Och jobbigt för mig också när det inte finns så mycket att göra för att trösta honom.
Har gnäller väldigt mycket & värre blir det ju självklart när han inte kan sova "riktig" på dagarna heller =/
Usch och fy, mammas lille goding
(`v´)


EmilMelvinBerglund (`v´)

Imorgon blir det iallafall att försöka göra någonting riktigt kul med Ozzy.
Dom sista dagarna ska jag göra riktigt minnes värda med honom.
Han åker på Fredag eftermiddag, så jag har iallafall någon dag på mig att ta farväl av våran älskade vän.
Och på tal om hundar har jag sett världens finaste idag och tänker lägga upp kort :)


Vilken ögonsten ;)


Vet faktist inte vad jag ska skriva mer om en dag som denna.
Har iallafall börjat fundera på vad jag vill göra sen efter min mammaledighet.
Jag skulle vilja plugga till psykolog faktiskt, det skulle vara någon jag skulle trivas att jobba med tror jag.
Hjälpa andra människor, att bara finnas där för dom som behöver det.
Jag tror som sagt jag skulle trivas med det..
Men det är inget beslut jag ska ta nu, för nu ska jag vara hemma med min prins och bara njuta av den tiden med honom! :)
Och någonting mer jag vill, mer än allt, det är att sommaren ska vara här.
Gud vad jag längtar till sommar och sol, åh vad skönt! :)


sommarbild på sveden!



LouiseHelenBerglund & PerHemming (`v´)



LouiseHelenBerglund & PerHemming (`v´)


LouiseHelenBerglund & PerHemming (`v´)

- Jag älskar dig så mycket Per.
Jag vill aldrig leva utan dig, jag vill alltid vara dig nära.
Du är mitt allt.

/ LouiseHelenBerglund.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Rött med svart i :)

Tror du skulle passa bra i de.

Men ett tips, rött färgar av sig som attan, en av mina kuddar e alldeles röd :/

och ett linne har åxå blivit förstört, för vid minsta fuktighet så bara rinner de färg :/

2012-01-10 @ 23:52:39
URL: http://vastskog.blogg.se/
Postat av: Heidi

fina bilder :)

Vart har du köpt den där randiga klänningen? skit snygg!

2012-01-11 @ 00:02:55
URL: http://heidididiot.blogspot.com
Postat av: Emily Larsson

Såå söt han är, lilla Melvin. :)

och ja, hunden var verkligen en riktigt ögonsten, guuud så fin! :) Kram!

2012-01-11 @ 02:36:26
URL: http://www.emilylarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0