Regn & rusk, Melvin & graviditet

Idag är det en tråkigt dag med bara massa regn.
Därför passar jag på att skriva några rader medans prinsen sover! :)

Melvin har knölat hela natten & jag har sovit i tre timmar.
Vet inte vad det är med honom just nu, han är inte alls sig själv på nätterna.
Men som jag säkert nämnt innan så är det garanterat tänder som spökar, det syns så väl i munnen att det är på gång, men dom vill inte riktigt "spricka" fram än!
Annars är allting som det ska, full rulle hela dagarna & han äter som en häst.
Så den aptiten är det då inga fel på :) hihi.

Här hemma händer det också saker, tapetseringen är snart klar :)
Fick lov att spackla om en del igår, men nu är det torrt och jag kan fortsätta och göra klart det sista.
Så idag såfort sambon kommer hem ska jag tapetsera resten, sedan måla en hörnlist & en tavelram.
Kommer bli kanon snyggt! :)
Vi ska även börja sätta upp panelskivorna nu i helgen, ska göra hela hallen uppe så den är klar, tänkte att det var lika bra nu när tapeterna ändå är uppe.
Sen i trappen kommer det bli svårt att göra det själv, då det är högt och det blir mycket som ska kapas.
Så det är väl tur att jag har världens bästa pappa som kommer hit någon gång framöver och hjälper oss! :)
Även vaggan har jag slipat av och börjat grunda, super lång torktid, men det gör väl inget, för den kommer bli så snygg när det är färdig.
Och på tal om vagga så kom täcket och kudden igår som jag beställt, nu väntar jag bara på att madrassen ska komma!
Hämtade även grindar till trappen igår & dom ska jag måla vita så dom passar in här hemma, ska försöka göra det när allting annat är färdigt.


Graviditeten går ganska bra iallafall, har ganska ont i ryggen till och från men det är ingenting jämför med Melvins gravititet, så jag ska egentligen inte klaga denna gång.
Jag har dessutom inte gått upp något mer i vikt heller, skönt!
Peppar, peppar så kommer jag inte göra det heller, hur skönt vore inte det ? :)
Tycker inte det händer så mycket med magen heller, känns som det står still.
- Ska lägga upp lite kort, tänker börja med att lägga upp ett kort som jag har lagt upp innan i ett inlägg när jag var i vecka 23 & sedan nu ett med samma kläder i vecka 25, då kanske jag ser om det hänt någonting :D
Bebisen har iallafall gymnastik varje dag & har börjar haft det ungefär samma tider varje dag! Mest på nätterna, vilket kan vara ganska jobbigt ibland då jag lätt vaknar av det. Men det är hur som helst super mysigt & jag hoppas bebisen mår bra där inne! :)
Ska inte till BM förens den 21:a, men snart är vi där & ska ju även till BVC med Melvin då.

Bebismage med kläder:


- Bebis vecka 22+0 (`v´)

      
- Bebis vecka 24+0 (`v´)

Bebismage utan kläder:                                 


     
- Bebis vecka 22+0 (`v´)                

                   
- Bebis vecka 24+0 (`v´)

Tycker fortfarande inte att det hänt någonting med magen, kanske lite! 
Men inte märkvärdigt, men det kommer väl :) hihi.
Vad tycker ni ? :)

Här kommer iallafall fler kort, gick ju in i vecka 25 i onsdags!

- Bebis vecka 24+0 (`v´)


- Bebis vecka 24+0 (`v´)


- Bebis vecka 24+0 (`v´)


- Bebis vecka 24+0 (`v´)

Och där kom en bild på magen och mina bristningar ingen, jag hatar dom mer än allt annat på denna jord.
Dom ser dessutom värre ut i verkligheten, men dom bleknar väl med tiden..
Och man får ju något helt underbart för det iallafall, så leva med dom kan jag väl göra! :)

Men nu hinner jag inte skriva mer, måste skynda mig att måla vaggan ännu en gång medans Melvin sover.
Skriver några rader en annan dag när jag hinner.

/ LouiseHelenBerglund.

Kommentarer
Postat av: fia

Jag tycker man ser skillnad på magen, lite iaf :) tycker du att magen är större eller mindre den här gången än med melvin? :)

2012-05-11 @ 12:13:36
Postat av: Karin

Jag tror ni får en tjej denna gång :-)

2012-05-27 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0